Havana –  hlavné mesto Kuby založené v roku 1519 . Jej historická časť a systém starých pevností sú od roku 1982 na zozname Svetového Kultúrneho Dedičstva UNESCO.  Vychutnajte si život tohto úžasného, pulzujucého  pobrežného mesta.

Viňales –  dedinka vo vnútrozemí západnej časti ostrova posadená v údolí rovnakého mena. Zaujímavá pre tých ktorý hľadajú na svojich cestách priamy kontakt s prírodou. Provincia Pinar del Rio do ktorej Viňales patrí je známa pestovaním  najkvalitnejšieho tabaku na celom svete, spoznajte tajomstvo výroby kubánskych cigár.

Trinidad – známy ako mesto- múzeum , založené v roku 1514.  Pri prechádzke po jeho historickom centre budete mať pocit že ste sa  vrátili storočia  naspäť v čase.  Od roku 1988 je Trinidad ako aj priľahlé Valle de los Ingenios na zozname Svetového Kultúrneho Dedičstva UNESCO.

Lokalizácia / Mesto: Havana – Viňales – Zátoka sviní – Trinidad – Varadero
Blízke miesta: Pinar del Rio, tabakové plantáže, Cueva de Indio, Soroa, plaza de Catedral, plaza Vieja, plaza de Armas, plaza san Francisco, Floridita, Zátoka sviní, Cueva de los Peces , Trinidad, Playa Giron, Valle de los Ingenios, pláž Ancon, Topes de los collantes, Varadero,
Cena: cena  podľa dohodnutého programu a počtu ľudí. v prípade záujmu o ponuku nás kontaktujte mailom alebo telefonicky

1 .deň - prílet do Havany

Ubytovanie v historickom centre a prvé mojito na Kube

2 .deň - Havana

Prehliadka mesta ,jeho emblematických budov, historických námestí a skrytých uličiek. 1hodinová vyhliadková jazda na americkom kabriolete. Večer voľný program .

3 .deň Havana

návštěva fabriky na výrobu cigár, návšteva Casa Fuster,
hotelu Nacional, haciendy Ernesta Hemingwaya ‐Finca Vigia, večer
možnosť návštěvy kabaretu

4 .deň - Havana- Viňales - Havana

presun do Viňales, návšteva tabakovej
plantáže a ukážka výroby poctivých kubánských cigár, ochutnávka
domácej kávy, lokálneho rumu a cigár, prehliadka jaskyne na loďkách,
prehliadka okolitej prírody. Možnosť prehliadky údolia na koňoch .
Večer návrat do Havany

5 .deň - Havana - Zátoka sviní

Výlet do karibskej časti ostrova na ktorom si prezrieme krokodiliu farmu , zaplávame si vo vodách karibského mora a oboznámime sa s historiou invázie američanov do Zátoky Sviní.
: odchod z Havany smer Zátoka Sviní o 8,00. Začíname prehliadkou krokodilej farmy v oblasti Guamá ,pokračujeme do rybárskej dedinky Playa larga kde sa ubytujeme v penzione pramo na pláži.

6 .deň Zátoka Sviní- Trinidad

Po ceste do Trinidadu sa zastavíme v Cienfuegos kde si prezrieme historické námestie, následne sa presunieme na vodopády El Nicho kde sa osviežime plávaním vo vodopádoch. Po skončení presun do historického Trinidadu.

Trinidad – známy ako mesto- múzeum , založené v roku 1514. Pri prechádzke po jeho historickom centre budete mať pocit že ste sa vrátili storočia naspäť v čase. Od roku 1988 je Trinidad ako aj priľahlé Valle de los Ingenios na zozname Svetového Kultúrneho Dedičstva UNESCO. – presunieme do Trinidadu, po odpočinku nasleduje večerná prehliadka mesta zapísaného vo svetovom kultúrnom dedičstve UNESCO.

7 .deň - Trinidad

Po raňajkách výlet do hor Topes de Collantes popoludní relax na pláži Ancon

8 .deň - Trinidad – Santa Clara- Varadero

Po raňajkách odchod do Varadera, po ceste sa zastavíme v Manaca Iznaga a v mauzoleu Che Guevaru v Santa Clara.

9 .deň - Varadero

relax na pláži v rezorte all inclusive

10 .deň - Varadero

Totálny relax

11 .deň - Varadero

12 .deň - Presun do Havany

Poobede presun do Havany a odlet do Europy.

Tour Reviews

5.00 based on 5 reviews
5. febrero 2015

Dovolenka na Kube, bola moja vysnívaná a aj naplnila moje očakávania.Nepatrim k takým turistom,čo dokážu preležať celé dva týždne na hotely,ale rád spoznávam krajinu v ktorej som.V tomto nám veľmi pomohol rodák z nášho mesta,ktorý ponuka služby na tejto stránke.Vyzdvihol nas na hotely vo Varedere a dva dni sme s ním strávili v čarovnej Havane.(kto nebol v Havane, nebol na Kube!) Užili sme si Havanu cez deň,ale aj v noci.Popijanie kubánskeho rumu pri kubánskej hudbe v centre nočnej Havany mi ostane v spomienkach na vždy. Miňo Ďakujem.

20. mayo 2015

Moj sen ?

20. marzo 2016

Spokojnosť. Dali sme to s 19mesačnou dcérkou a s Milanom exkurziu do Havany. Povvodil nás kade tade, poukazoval, povysvetloval, prispôsobil program malej. Škoda, že sme nedali aspoň dva dni, jeden deň bol na Havanu malo. Ale aj tak diky

29. marzo 2017

Vždy som túžil navštíviť Kubu a vidieť ako čas na nej zastal v porovnaní s nami na Slovensku. Počas návštevy Kuby sme chceli leňošiť, užívať si nádherné pláže, slnko, full servis hotelových rezortov, ale samozrejme sme chceli vyraziť a vidieť Kubu aj z jej vnútra. Tak ako to tu naozaj funguje. Tak ako tu zastal čas. Pred cestou sme si vyhľadali možnosť za rezervovať si sprievodcu. Obrovskou výhodou bolo to že bol Slovák a rozumel nám. Mohli sme sa ho pýtať na čokoľvek bez strachu , žeby nám nerozumel. So službami Milana sme boli veľmi spokojní. Prišiel pre nás do Varadera a následne sme objavovali krásy Kuby. Robil nám šoféra a sprievodcu v jednom. Ak túžite objavovať krásy Kuby tak rozhodne využite jeho služby a spolu s ním si naplánujete všetky miesta , ktoré chcete vidieť.

27. junio 2017

Aj vďaka Slovákovi Milanovi sme v apríli 2016 v Havane strávili najkrajšie dva týždne. Super dovolenka s príjemnými ľuďmi. Pomohol radami a aj všetko zorganizoval. Určite sa na Kubu vrátime. Organizujeme dovolenku v starej Havane v mesiaci november 2016 alebo apríl 2017.